Als ondernemer weet je dat je zichtbaar moet zijn met je bedrijf. Je wilt aantrekkingskracht hebben. Maar hoe doe je dat? Moet je daar buttons in knalkleuren voor gebruiken? Mensen met een schreeuwerige tekst vertellen dat ze bij jou moeten zijn? Je moet er niet aan denken!
Ik geloof ook zeker niet dat dat de bedoeling is. Wat wel belangrijk is, is authenticiteit en eerlijkheid. Op die manier ontstaat er verbinding en vertrouwen. En gaat een klant graag met je in zee. Maar hoe laat je zien wie je bent, wat jij belangrijk vindt, waar jij voor staat?
Kleur (en vorm) is een geweldig middel om in te zetten. Zeker als het kleuren zijn die precies bij jou of precies bij jouw klant passen. Tijdens dit traject krijg je helder wat jouw persoonlijke kwaliteiten én kleuren zijn. De tool die ik gebruik is de persoonlijke kracht methode. Deze methodiek is gevalideerd door onderzoek van de TU Eindhoven en combineert de positieve psychologie met de eigenschappen van kleur. De methode heeft een persoonlijkheidstest ontwikkeld. De uitslag van de test is de basis van het traject. Het inzetten van kleur voor jouw persoonlijkheid maakt dit traject uniek. Jij hebt namelijk een veelkleurig palet aan kwaliteiten tot je beschikking. Dat maakt jou een kleurrijk persoon en dat mag gezien worden in jouw branding. Ik beloof je dat er een uniek en stijlvol plan voor jouw huisstijl op tafel komt.